Η μπανάνα είναι το καλύτερο σνακ πριν τη γυμναστική!

«Παλεύεις» να βρεις την ενέργεια για να πας γυμναστήριο πρωί- πρωί; ή βράδυ – βράδυ; Πρόσθεσε μια μπανάνα στη διατροφή σου!

 

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα του University of North Carolina, οι ποδηλάτες που κατανάλωναν μια μπανάνα με νερό, πριν από ένα πρόγραμμα ποδηλασίας υψηλής έντασης, είχαν περισσότερη ενέργεια και μεγαλύτερη συγκέντρωση, από αυτούς που είχαν πιει μόνο νερό.

 

Από τους 20 ποδηλάτες που συμμετείχαν στην έρευνα, αυτοί που είχαν καταναλώσει μπανάνα πριν από μια διαδρομή 75 χιλιομέτρων, συνήλθαν κατά 50% τοις εκατό ταχύτερα!

 

«Πολλοί αθλητές προπονούνται χωρίς να έχουν φάει και να έχουν πιει τίποτε άλλο, παρά νερό και αθλητικά ροφήματα,» αναφέρει ο συγγραφέας της έρευνας David Nieman.

 

«Είναι περίεργο οι ενθουσιώδεις με την ευεξία, την υγεία και την διατροφή να καταναλώνουν ζαχαρούχο νερό αντί να χρησιμοποιούν φρούτα. Η ζάχαρη στην μπανάνα, περνάει από το έντερο τόσο γρήγορα όσο και τα ενεργειακά ποτά, αλλά περιέχει  ένα σωρό θρεπτικά συστατικά, όπως κάλιο και βιταμίνη C.»

 

Σύμφωνα με τον Nieman, οι μπανάνες διεγείρουν την παραγωγή ντοπαμίνης στον εγκέφαλο, κάτι που βοηθάει να βελτιωθεί η αντιοξειδωτική δράση και  να καταπολεμηθούν τα επιβλαβή αποτελέσματα των ελεύθερων ριζών.

 

Και αν αυτά δεν είναι αρκετά, ώστε να σε πείσουν, να παρατήσεις τα ενεργειακά ροφήματα, ο Nieman αναφέρει ότι οι μπανάνες, είναι ο τέλειος συνδυασμός γλυκόζης, φρουκτόζης και σουκρόζης που χρειάζονται οι ενεργητικοί άνθρωποι.

 

Θέλεις να δρέψεις τα οφέλη της μπανάνας κατά τη διάρκεια της επόμενης γυμναστικής σου; Δοκίμασε να καταναλώσεις μισή μπανάνα με ένα ποτήρι νερό 1,5 – 2 ώρες πριν γυμναστείς.

 

 

 

euag zeukili

Ευαγγελία Ζευκιλή

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

www.lightlife.gr

email: e.zefkili@lightlife.gr

 

Καλεντάρι

Αποτελέσματα

Περισσότερα

Καλεντάρι

8ο Zagori Mountain Running

8ο Zagori Mountain Running

Ιουλ 20, 2018 Rate: 0.00

I Run Myrtos

I Run Myrtos

Ιουλ 22, 2018 Rate: 0.00

Instagram Feed