Ναι … ακόμα και η διαδρομή καναπές – ψυγείο θεωρείται άσκηση, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι χτίζουμε και κορμί έτσι! Μάλιστα, οι ειδικοί διαχωρίζουν την άσκηση σε δύο τύπους: την αερόβια και τη μυϊκή ενδυνάμωση.

Όταν αποφασίζουμε ότι πρέπει να χάσουμε βάρος, πολλοί από εμάς στρεφόμαστε αμέσως στα παπούτσια τρεξίματος και στην συνέχεια έξω από την πόρτα. Όταν πρόκειται για το κάψιμο επιπλέον θερμίδων, το τρέξιμο είναι μια άριστη επιλογή. Στην πραγματικότητα, ο μέσος άνθρωπος 150 λιβρών (περίπου 68 κιλά) μπορεί να κάψει περίπου 100 θερμίδες ανά μίλι!

Κάθε δρομέας γνωρίζει πώς είναι να φτάνει κάποιος στα όριά του. Αλλά τί καθορίζει τα όρια αυτά;

Μορφές άσκησης

Νοε Τρι 2016
Ετικέτες: / Κατηγορία Προπόνηση

Οι ασκήσεις κατηγοριοποιούνται γενικά σε τρεις τύπους ανάλογα με τη γενική επίδραση που έχουν στο ανθρώπινο σώμα:

Οι ποδοσφαιριστές εκπροσωπούν μια καινούρια γενιά αθλητών που έχουν την ικανότητα να τρέχουν περισσότερο από 10 χιλιόμετρα σε κάθε παιχνίδι, ενώ παράλληλα έχουν την ταχύτητα και τη δύναμη να κάνουν πολλαπλά σπριντ, την ευκινησία να κάνουν γρήγορα κοψίματα και την δύναμη να πηδούν ψηλά.

Τρέξιμο για αρχάριους!

Οκτ Δευ 2016
Ετικέτες: / Κατηγορία Προπόνηση

Το 2003, είχα πει ότι τη μόνη φορά που θα με δείτε να τρέχω, θα είναι όταν θα με κυνηγάει ο Γκοτζίλα (Godzilla). Στη συνέχεια, ένα χρόνο αργότερα,το Νοέμβριο του 2004, έτρεξα έναν μαραθώνιο σε μονοπάτι . Οι Μαραθώνιοι είναι επισήμως 42,195 χιλιόμετρα. Από εκείνο το σημείο και μετά έχω ξεφύγει από την πορεία μου, λόγω των πιέσεων της εργασίας, και μερικών αλλαγών στον τρόπο ζωής, και δεν θα μπορούσα να τρέξω ένα ολόκληρο χιλιόμετρο συνεχόμενα. Ωστόσο, αυτό πρέπει να αλλάξει.

Θέλετε να βελτιώσετε τις ικανότητές σας στο τρέξιμο; Απλά με το τρέξιμο ή το τζόκινγκ τακτικά, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο διαφόρων ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων, ενώ παράλληλα καίτε θερμίδες και διατηρείτε μια καλή διάθεση.

Πώς να μάθεις να αγαπάς το τρέξιμο

Ιουλ Παρ 2016
Ετικέτες: / Κατηγορία Προπόνηση

Οι νέοι δρομείς που θα ακολουθήσουν αυτές τις συμβουλές είναι πολύ πιθανό να απολαύσουν και να κολλήσουν με αυτό το άθλημα.

Ένας στους δύο ενήλικες δεν μπορούν να τρέξουν για να προλάβουν το λεωφορείο,ενώ ένας στους πέντε δεν μπορεί να διασχίσει τρέχοντας ούτε καν 100 μέτρα, σύμφωνα με μία νέα δημοσκόπηση.

Η συστηματική άσκηση έχει αποδειχθεί πως συμβάλλει ουσιαστικά στην οστική πυκνότητα. Σε αντίθεση με ανθρώπους που έχουν επιλέξει την «καθιστική» ζωή, αυτοί που γυμνάζονται έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να υποστούν σοβαρά κατάγματα, σωματικές βλάβες από πτώσεις, ακόμα και οστεοπόρωση. Αν θέλουμε να αποφύγουμε αυτούς τους κίνδυνους καλό είναι μαζί με ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε ασβέστιο να προσθέσουμε στο καθημερινό μας πρόγραμμα λίγα λεπτά άσκησης.