Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgK2Jak2filter has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/sportevent.gr/httpdocs/plugins/k2/jak2filter/jak2filter.php on line 25

Kastoria View Trail Running

Περιγραφή των αγώνων – Τεχνικά χαρακτηριστικά

Και οι δύο αγώνες έχουν κοινή αφετηρία και τερματισμό στην Χλόη – Φουντουκλή (την βρύση) εκεί που γίνεται η ανθοέκθεση σε υψόμετρο 680 μέτρα.

Κινούμαστε στα πρώτα 300 μ (100 σε άσφαλτο και στρίβοντας αριστερά άλλα 200 ανηφορικά σε πεζόδρομο) μέχρι να μπούμε στο μονοπάτι.

Κοινή διαδρομή και για τους δύο αγώνες έως τα 1.65 χλμ. πιο πάνω όπου χωρίζουν οι διαδρομές.

Αριστερά φεύγει το μονοπάτι για τον αγώνα των 11 χιλιομέτρων και δεξιά για τον μεγάλο αγώνα των 25 χιλιομέτρων.

25 χιλιόμετρα

1.446 μ. θετική υψομετρική

Απαιτητικός αγώνας με τεχνικές δυσκολίες

Συνεχίζουμε δεξιά σε τραβέρσα και για 100 μ. υπάρχει ανάβαση με μεγάλη κλίση που βγάζει σε χωματόδρομο. Τον ακολουθούμε για 100 μέτρα μέχρι τα 2.1 μ. από την αφετηρία και στρίβουμε αριστερά στο βουνό με κατεύθυνση την αγ. Τριάδα.

Στα 3.4 μ. περνώντας μέσα από δάσος κωνοφόρων τελειώνει η ανάβαση σε υψόμετρο 1.22 μ.

1ος σταθμός τροφοδοσίας στα 3.8 χλμ. και σε υψόμετρο 1.200 μ.

(νερό, μπανάνες, μικρή ατομική συσκευασία σοκολατάκια υγείας)

Ακολουθούμε για 800 μ. χωματόδρομο. Στα 4.3 χλμ. στρίβουμε δεξιά στο δασωμένο και ακολουθούμε την σήμανση προς την γέφυρα Δενδροχωρίου.

Στα 7.5 χλμ φθάνουμε σε λιβάδι και στα 8  χλμ. βγαίνουμε σε χωματόδρομο που τον ακολουθούμε για 1.200 μ.

Στα 9.2 χλμ. στρίβουμε αριστερά βγαίνοντας από τον χωματόδρομο για να συνεχίσουμε σε δρυοδάσος που θα μας βγάλει στα 11 χλμ . στην πανέμορφη πέτρινη τοξωτή γέφυρα του Δενδροχωρίου.

2ος σταθμός τροφοδοσίας στα 11 χλμ. σε υψόμετρο 785 μ.

(νερό, μπανάνες, ισοτονικό ποτό, μικρές μπουκιές σάντουιτς, ατομικές συσκευασίες σοκολατάκια υγείας, φυστίκια, κόλα)

Ακολουθούμε για 1.500 μέτρα το μονοπάτι που κινείται δίπλα στο ποτάμι και από το 12ο χιλιόμετρο ξεκινά και πάλι ανάβαση για 500 μ. μέχρι το υψόμετρο των 907 μ.

Για 1.500 μ. το μονοπάτι έχει τεχνικές δυσκολίες (υπάρχουν πέτρες στην διαδρομή του και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή).                                                    Βρισκόμαστε πάνω από το φαράγγι της Κορομηλιάς.

Μετά ακολουθούμε για 500 περίπου μέτρα έως την μονή του αγ.Νικολάου όπου και ο

3ος σταθμός τροφοδοσίας στο 15ο χιλιόμετρο σε υψόμετρο 847 μ.

Συνεχίζουμε για 100 μ. σε άσφαλτο και γυρίζουμε πάλι αριστερά ακολουθώντας 1.200 μ. σε λιβάδι κι έπειτα χωματόδρομο που θα μας βγάλει στην βάση του βουνού σε υψόμετρο 988 μ. από όπου ξεκινά και η ανάβαση.

Όλη η ανάβαση μέχρι τα 1.383 μ. στο ψηλότερο σημείο της διαδρομής, για περισσότερα από 3 χιλιόμετρα, έχει τεχνικές δυσκολίες, κινείται σε πέτρες και βράχους γι αυτό χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή.

Μόνο ψηλά, λίγο πριν, φθάνουμε σε λιβάδι που κατευθύνεται προς την κορυφή, στα 18.2 χλμ.

Στην κορυφή της αγ.Τριάδας θα υπάρχει βοηθητικός σταθμός με νερό, μπανάνες,  κόλα, φυστίκια

Κατηφορίζουμε στο μονοπάτι για 600 μέτρα και βγαίνουμε πάλι σε χωματόδρομο για 800 μέτρα που θα μας οδηγήσει μέσα από το λιβάδι με τις υπεραιωνόβιες βελανιδιές στον

5ο σταθμό τροφοδοσίας που είναι κοινός με τον 1ο  σταθμό βρισκόμαστε στα 19.5 χλμ. σε υψόμετρο 1.200 μ.

(νερό, μπανάνες, μικρή ατομική συσκευασία σοκολατάκια υγείας)

Από εκεί, ακολουθούμε κατεβαίνοντας, το ίδιο μονοπάτι, αυτό της ανάβασης, που θα μας βγάλει μέχρι την διασταύρωση με τον μικρό αγώνα. Για να συνεχίσουμε πια στην διαδρομή, σε τραβέρσα πια, του μικρού αγώνα των 11 χιλιομέτρων μέχρι την ποτίστρα όπου και θα στρίψουμε αριστερά για να φθάσουμε μετά από κυκλική διαδρομή στον τερματισμό του αγώνα.

11 χιλιόμετρα

635 μ. θετική υψομετρική

Μέτριας δυσκολίας, με λίγα τεχνικά περάσματα, υψηλής αισθητικής

Απλώς υπέροχη

Ακολουθούμε το μονοπάτι σε τραβέρσα περνώντας την ποτίστρα 2.5 χλμ μετά την εκκίνηση μέχρι την πρώτη διασταύρωση στα 3.4 χλμ. που μας γυρίζει αριστερά προς την βάση του βουνού της Ψαλίδας.                          Στα 3.6 χλμ. συναντούμε μία διχάλα και ακολουθούμε την δεξιά διαδρομή

1ος σταθμός τροφοδοσίας στην επόμενη διασταύρωση στα 3.9 χλμ. σε υψόμετρο 916 μ.

(νερό, μπανάνες, μικρά σοκολατάκια υγείας)

Ανάβαση στην Ψαλίδα από την βορεινή κόψη από τα 916 μ. στα 1.192 μ. υψόμετρο για να συναντήσουμε τον

2ο σταθμό τροφοδοσίας στα 4.7 χλμ.  σε υψόμετρο 1.108 μ.

(νερό, μπανάνες, μικρά σοκολατάκια υγείας, μικρές μπουκιές σάντουιτς)

Κατηφορίζει ανατολικά στην κλασσική διαδρομή που κατευθύνεται προς Καλλιθέα.                                                                                                                                  Στα 5.3 χλμ. σε υψόμετρο 970 μ. ακολουθούμε αριστερά το μονοπάτι στην διασταύρωση με το μπλε.                                                                                                                                  Στην επόμενη διασταύρωση με την τραβέρσα της Ψαλίδας στα 5.9 χλμ. σε υψόμετρο 918 μ. ακολουθούμε το μονοπάτι  δεξιά και πριν την κεραία γυρίζει πάλι αριστερά σε τραβέρσα που οδηγεί προς Χλόη.                                  Στην νέα διασταύρωση στα 6.8 χλμ. σε υψόμετρο 810 μ. γυρίζουμε πάλι αριστερά προς τα πάνω για να περάσουμε αντίστροφα                               την βάση της Ψαλίδας στα 7.5 χλμ.                                                                                             την διχάλα  στα 8.1 χλμ.  και την διασταύρωση στα 8.3 χλμ. που μας γυρίζει προς την ποτίστρα στα 9.2 χλμ. σε υψόμετρο 940 μ. και από κει κατηφορίζουμε προς τον τερματισμό.

Πρόγραμμα αγώνων 4 και 5 Ιουνίου 2022

«Kastoria View Trail Running»

11 και 25 χλμ

Σάββατο 4 Ιουνίου    Απόγευμα

17.00΄- 18.00΄ Καλωσόρισμα – Βόλτα με το καραβάκι από τον μώλο,

την αποβάθρα στην βόρεια παραλία.

Η διαδρομή ακολουθεί την χερσόνησο.

Βλέπουμε το «Ντολτσό» μία από τις δύο παραδοσιακές γειτονιές τις

πόλεις. Έως την νότια πλευρά λίγο μετά τον «Σταυρό».

18.00΄- 19.30΄ Ξενάγηση από στελέχη του Κέντρου Περιβαλλοντικής

Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) στην παραδοσιακή γειτονιά της πόλης «Ντολτσό».

Η οποία καταλήγει στο Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα.

19.30΄- 21.00΄ στην όμορφη αυλή του Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα

Ενημέρωση των αθλητών – Εγγραφές – Παραλαβή του φακέλου με τον

αριθμό τους, το chip, τα δώρα.

Pasta Party.

συμμετέχει στην θεατρική ομάδα του «Σπασμένου Ροδιού» από το

2009.

12.00΄ Απονομές

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/vhosts/sportevent.gr/httpdocs/templates/ts_news247/html/com_k2/templates/default/item.php on line 285